Església Plural
Des de mitjans d’octubre ha entrat en funcionamnet una nova eina de comunicació al servei de l’Església conciliar a Catalunya. Aquest nou web té una clara voluntat d’oferir informació i actualitat religiosa des del punt de vista del nostre país i així cobrir el buit que la major part dels mitjans de comunicació que s’editen a Catalunya deixen pel que fa a la informació religiosa, deixant aquesta en mans principalment dels medis espanyols.
CatalunyaReligió comptarà amb un prestigiós equip del col·laboradors que periòdicament ens oferiran les seves opinions i reflexions sobre els temes de més candent actualitat.
CatalunyaReligió és una iniciativa d’un divers grup de persones laiques i entitats que preocupades per la manca d’aquest tipus d’informació feta des de l’òptica catalana han volgut tirar endavant, amb esforç i il·lusió aquest projecte comunicatiu. També compta amb el suport d’algunes ordres religioses i d’entitats d’altres confessions cristianes i d’altres religions.
Us animen a conèixer aquest projecte visitant-lo com més aviat millor. www.catalunyareligio.cat